niedziela, 7 kwietnia 2013

Wiosno nadchodź!

Mam nadzieję, że wiosna wkroczy z wielkim BUM, bo mam dosyć tej zimy!
Już powoli trzeba zacząć wykładać ubrania wiosenne i letnie :)

Dziękuję za tak liczne odwiedziny mojego bloga, mimo, że nie było mnie tutaj dość długo! :)

Osobiście zaczynam polować na ubranka wiosenne. Jako, że jestem fanką sh, toteż odwiedzam je częściej! :D
Upolowałam na ostatnich łowach: sukienkę w kwiatki, letnią bluzeczkę-mgiełkę, nowy kombinezon  i jeszcze jedną sukienkę! A wszystko to za jedyne 20zł! W następnej notce pochwalę się jak wyglądają, bo aktualnie suszą się w łazience! :D

Zakochałam się w kwiatach, koronkach i mega intensywnych kolorach!

Dziś polecam Wam jeszcze kosmetyki Avon!

Żel pod prysznic solutions

opis:
Żel pod prysznic nie tylko perfekcyjnie odświeży skórę, ale przede wszystkim zamieni zwykłą, codzienną kąpiel w prawdziwą ucztę dla zmysłów. Duża gama zapachów do wyboru m.in.: Truskawka i biała czekolada, kwiat wiśni, arbuz, Malina i Hibiskus, Fiołek i Liczii poj. 200ml



Balsam do ciała solutions



opis:
Dzięki swojej konsystencji swobodnie rozprowadza się po ciele. Bardzo dobrze się wchłania, dzięki czemu skóra nie robi się od niego tłusta; jest pięknie nawilżona. Intensywny zapach utrzymuje się naprawdę długo. poj. 200ml

Mgiełka do ciała solutions



opis:
Pozwala na zatrzymanie zapachu na naprawdę długo. Intensywnie odświeża skórę. poj. 125ml


Zalety:
- produkty wystarczają na naprawdę długo mimo poj. 125-200ml
- pięknie pachną
- zapach utrzymuje się naprawdę długo
- odżywiają skórę
- poręczne opakowanie
- częste ceny promocyjny cena za szt. 7zł lub za zestaw 3 - tylko 22zł
- cena regularna za sztukę 9-11zł :)



Wady:
- Jeszcze ich nie odkryłam, dlatego uwielbiam te produkty! :)


Osobiście sama poluję na nowy zapach Summer White Sunset woda toaletowa 50ml
kat. kwiatowo - orientalna
różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy 

cena ok: 20zł

 


Serdecznie Polecam wszystkim, którzy nie mieli jeszcze okazji wypróbować ;)
Jeśli ktoś nie ma dostępu do produktów marki Avon, to wystarczy napisać a zamówię je dla Ciebie ;)




ps. Wreszcie nastąpiła aktualizacja moich zakładek, wybaczcie za tak długie pustki! :)

4 komentarze:

  1. Z tego wszystkiego to używałam dawno temu mgiełki i niestety zapach obłędny ale z czasem bardzo męczący :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam z tej firmy avon mgiełkę do ciała arbuzową ;]i szminke os.postZAPRASZAM
    http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również jestem bardzo zadowolona z tej serii kosmetyków naturals, na razie one muszą nam wprowadzać zapach wiosny.. też już bym chciała, żeby było ciepło :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!
Na każdy odpowiadam na swoim blogu, bądź na twoim!

Zapraszam ponownie! :)