wtorek, 12 lutego 2013

Początek początku :)

Na początku postanowiłam podziękować za odwiedziny, które jak na pierwszy 'suchy' wpis były naprawdę liczne. Oczywiście także dziękuję za komentarze, które zostawiliście w poprzedniej notce.Mam nadzieję, że teraz nie będzie wcale gorzej.

Dziś z nudów chwyciłam za nożyczki i postanowiłam 'spróbować' przerobić zwykły t-shirt. Co prawda efekty nie są jakieś powalające, ale jeśli ktoś ma niepotrzebny zniszczony t-shirt (męskie też się nadają) może w ciągu 5 minut zamienić go chociażby na domową, letnią bluzeczkę ;)


A oto wynik moich 5minutowych cięć, co o tym myślicie ?? (chyba nie jest aż tak tragicznie :))


Na pewno będę mieć jakieś pomysły w 'niszczeniu' bądź 'ulepszaniu' ubrań, także na pewno będą się tutaj pojawiać.



Szperając po internecie natrafiłam na sondę: najlepiej ubranej gwiazdy na tegorocznym Grammy
Wg mnie najlepiej ubrane były: Rihanna, Katy Perry i Alicia Keys.
A jakie jest Wasze zdanie ?
Czasem wydaje mi się, że cena za strój jest ważniejsza niż sam wygląd sukni.
(załączam zdjęcie z internetu)

 Odbiegając od tematu mody i przeróbek, wszyscy wiemy, że wielkimi krokami zbliżają się Walentynki !
Dla jednych to dzień jak co dzień, dla drugich zaś celebrowany jak święto.
Sama szczerze mówiąc nie wiem jakie jest moje podejście do tego dnia.
Wiadomo, że każda kobieta lubi być doceniona i rozpieszczana na pewien sposób, także na pewno jest bardzo miło jeśli dostanie się jakiś upominek od ukochanego, jednak ja bardziej preferuję wspólną kolację i seans filmowy (chociażby nawet gdyby miały to być kanapki i tak byłoby naprawdę miło, bo wiadomo nie każdy jest kucharzem!)

Także lepiej zjeść kanapkę niż zatruć się czymś wymyślnym !
Oczywiście ŻARTUJĘ :p
Trzeba doceniać dobre chęci :)



Jeśli jednak miałby ktoś ochotę przygotować coś na słodko to znalazłam świetne serduszka z ciasta na naleśniki !

Jeśli ktoś lubi takie zabawy w kuchni - na pewno przyniosą wiele przyjemności no i uśmiech na twarzy osoby obdarowanej twórczymi słodkościami !

Tutaj załączam link: serduszka



Z tego też miejsca chciałabym podziękować osobie, która pomogła mi w początkach tego bloga i pomogła w przygotowaniu strony głównej variedd - dziękuję za sprostanie moim wymogom i biję brawo! :) W imieniu variedd zapraszam na jej bloga! 


Zachęcam również do odwiedzin TRIADA . Zdaję sobie sprawę, że nic nazwa Wam nie mówi, jednak w kilku zdaniach postaram się opisać. Jest to nowo powstały zespół trójki młodych Panów, którzy wytrwale dążą do swojego celu i się nie poddają. Sami tworzą muzykę oraz teksty, realizując w ten oto sposób siebie i swoją pasję. Należy im się wielki szacunek za to, co robią. Można na stronie obejrzeć ich przygotowania do wydania płyty oraz klipu (wkrótce będą dostępne). Serdecznie zachęcam i zapraszam do komentowania i lajkownia oraz śledzenia zmagań z próbą odniesienia sukcesu! Jak widać o pasje warto walczyć! :)




Już teraz pragnę podziękować za Wasze kolejne odwiedziny i komentarze! Postaram się odwdzięczyć i zostawić po sobie ślad na Waszych blogach. POZDRAWIAM!

35 komentarzy:

  1. Wystarczy 5 minut i jaka fajna sportowa bluzeczka powstaje :) według mnie też jedna z lepszych to Rihanna i Katy Perry, ale fajne te serduszka, ale znając życie mi by nic nie wyszło. Już nie mogę się doczekać teledysku, bo zapowiada się ciekawie.. to czekam na kolejną notkę!! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje 5-minutowe zmagania wyszły bardzo ładnie!
    A bardzo dziękuję za propozycje filmów, na pewno z któregoś skorzystam. :)
    Świetna pierwsza notka :>

    OdpowiedzUsuń
  3. aha, a jeżeli chodzi o seriale to TVD bardzo lubię, ale o wiele bardziej wolę Supernatural i Skins :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Rihanna wyglądała najładniej :).
    Koszulka wyszła Ci całkiem dobrze, pokaż się Nam w niej :P.

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów, a nawet kilka! :)

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt bluzki
    Świetny blog ;d :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie przerobiona bluzka, a kreacja Rihanny z grammy zachwycajaca!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z ciekawością się czyta to co piszesz, zgadzam się z Twoim wyborem kreacji z grammy. Niezła przeróbka bluzki, ja totalnie nie mam talentu do tkaich sprwa..

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią będę obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety nie mma talentu do takich robótek, a chciałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wyszła ta koszulka. Życzę powodzenia w blogowaniu, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja będe robiła babeczki na jutrzejszy dzień ;) Koszulka bardzo fajna , pokaż ją na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. diy są fajne, bo są oryginalne i jedyne w swoim rodzaju, swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak reklama Triady na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie mieć takie kreatywne spojrzenie na ciuszki, stworzyć coś nowego.Bluzeczka wyszła bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. UWIELBIAM PRZERABIAC UBRTANIA :)
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM . DODAJEMY ? <3
    BUZUAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny miałaś pomysł z tą koszulką!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Rihanna wyglądała przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog :))


    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No to gratuluję i oby tych komentarzy przybywało :D

    OdpowiedzUsuń
  20. słodkie te serduszka.. koszulka też fajnie Ci wyszła, ja planuję coś zrobić z koszulką po bracie (dostałam po nim 3 białe t-shirty :D), żeby mieć w czym iść na koncert 30STM :)

    mi osobiście najbardziej podoba się.. ciężki wybór, bo żadna kreacja szczerze mówiąc mi się nie podoba :D ale jak już mam wybierać, to Florence i Alicia. Katy byłaby ok, gdyby nie te cycki na wierzchu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze żadna kreacja mi się nie za bardzo podoba, ale gdybym miała wybierać, to Florence i Alicia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. całkiem fajna ta bluzka Ci wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie przeróbka. Czasami ze zwykłej koszulki można zrobić coś ciekawego.
    Dzięki za pomysł na te serduszka. Chyba go dzisiaj wypróbuję z racji tego, że mam ferie :D
    Racja, Rihanna wyglądała z nich wszystkich najlepiej, chociaż spodziewałam się lepszych kreacji.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajna przeróbka bluzki :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna przeróbka, ale z moim brakiem talentu pewnie by mi nic takiego nie wyszlo:) podziwiam twoje zdolnosci:) ja predzej bym popsula koszulke niz zrobila z niej cos fajnego hehehe:)

    ps.u mnie konkurs do wygrania bon na buty:) zapraszam
    http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna przeróbka ! ;]

    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey! Happy valentines day :) your blog is so cute..you've got an unique and lovely style..it inspires me so much! What do you think of following each other? It would be great! Let me know <3

    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. So pretty pics!
    I love your blog) i follow you with GOOGLE FRIENDS and bloglovin)

    Welcome on my fashion blog frau-eismann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for sweet comment, dear!

    Love this chop! And very cute blog!

    I am your follower now (with gfc & bloglovin`).
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    xxx
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/


    My FACEBOOK

    My LOOKBOOK

    My TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna koszulka wyszła;) Jak to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje cięcia wyszły interesująco:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz!
Na każdy odpowiadam na swoim blogu, bądź na twoim!

Zapraszam ponownie! :)